• Nieruchomości woj. Mazowieckie

OCHOTA | Biuro 12-osobowe, umeblowane, OD ZARAZ

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 100m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 17 400 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro serwisowane do pracy dla 12 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 2-osobowy, 4-osobowy, 6-osobowy, 8-osobowy,

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1450 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 12 os. x 1450 PLN/os. miesięcznie = 14700 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to nowoczesna i elastyczna forma wynajmu przestrzeni biurowej, która pozwala firmom skoncentrować się na ich działalności biznesowej. W pełni wyposażone przestrzenie biurowe z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcyjną oraz serwis sprzątający zapewniają wygodę i przejrzystość kosztów. Biura serwisowane eliminują konieczność zarządzania codziennymi sprawami biurowymi, co pozwala skupić się na kluczowych zadaniach. Dzięki takiemu rozwiązaniu firmy mogą uniknąć niespodziewanych wydatków i cieszyć się pełną elastycznością.

Korzyści z najmu biura serwisowanego:


Strefy pracy w prywatności, takie jak budki telefoniczne i małe sale spotkań.
Obsługa recepcji.
Indywidualne i umeblowane przestrzenie biurowe z prywatną kontrolą dostępu.
Biuro w biznesowym sercu miasta.
Dostępność 24/7:.
Codzienny serwis sprzątający.
Strefy wypoczynku.
Kompleksowo wyposażone sale konferencyjne.
Możliwość szybkiej adaptacji przestrzeni do potrzeb firmy.
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Łatwe przedłużenie lub zmiana warunków najmu.

Standardowe warunki najmu:


Okres najmu 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Wszystkie opłaty w cenie: Media, internet, serwis sprzątający, xero, obsługa recepcji i inne.
Pakiet godzin na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb.

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji! Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15437519
  • Data publikacji: 29 września 2024 03:15 (2 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 7

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Ochota ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Ochota

nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15437519

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

17 400 PLN

174 zł/m2
Warszawa (Ochota) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 100m2
  • Pokoje 11

Opis - OCHOTA | Biuro 12-osobowe, umeblowane, OD ZARAZ

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro serwisowane do pracy dla 12 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 2-osobowy, 4-osobowy, 6-osobowy, 8-osobowy,

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1450 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 12 os. x 1450 PLN/os. miesięcznie = 14700 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to nowoczesna i elastyczna forma wynajmu przestrzeni biurowej, która pozwala firmom skoncentrować się na ich działalności biznesowej. W pełni wyposażone przestrzenie biurowe z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcyjną oraz serwis sprzątający zapewniają wygodę i przejrzystość kosztów. Biura serwisowane eliminują konieczność zarządzania codziennymi sprawami biurowymi, co pozwala skupić się na kluczowych zadaniach. Dzięki takiemu rozwiązaniu firmy mogą uniknąć niespodziewanych wydatków i cieszyć się pełną elastycznością.

Korzyści z najmu biura serwisowanego:


Strefy pracy w prywatności, takie jak budki telefoniczne i małe sale spotkań.
Obsługa recepcji.
Indywidualne i umeblowane przestrzenie biurowe z prywatną kontrolą dostępu.
Biuro w biznesowym sercu miasta.
Dostępność 24/7:.
Codzienny serwis sprzątający.
Strefy wypoczynku.
Kompleksowo wyposażone sale konferencyjne.
Możliwość szybkiej adaptacji przestrzeni do potrzeb firmy.
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Łatwe przedłużenie lub zmiana warunków najmu.

Standardowe warunki najmu:


Okres najmu 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Wszystkie opłaty w cenie: Media, internet, serwis sprzątający, xero, obsługa recepcji i inne.
Pakiet godzin na sale konferencyjne bez dodatkowych kosztów.
Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb.

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji!


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15437519
  • Data publikacji: 29 września 2024 03:15 (2 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 7