• Nieruchomości woj. Mazowieckie

Centrum Piękne biuro do wejścia z TARASEM Gabinety

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 216m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 22 100 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE 

Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro z TARASEM znajdujące się na 5 piętrze w budynku biurowym przy ul Chmielnej.
Administracyjnie bliska Wola, w praktyce to Centrum Warszawy.

Powierzchnia netto 216,40 m2, brutto 231,40 m2.
Optymalne miejsce pracy dla zespołu 20 osób.

Układ gabinetowy, idealny dla kancelarii prawnej, podatkowej, biura obsługi klientów.

Układ pomieszczeń:


recepcja
1 pokój 4-5 osobowy
6 gabinetów 1-3 osobowych
sala spotkań, która może również być gabinetem
sala konferencyjna na 6 osób
DUŻY TARAS z widokiem na Pałac Kultury i Nauki oraz budynki biurowe w Centrum
dwie toalety, w tym jedna przystosowana dla osób z niepełnosprawnością,

W jednym z gabinetów istnieje możliwość zrobienia kuchni.

Biuro zostało wykończone w wysokim standardzie, z dużą ilością przeszkleń.
Budynek z 1995 roku, po generalnej modernizacji w 2021 roku.

Do dyspozycji wszystkich najemców biurowca są 4 sale konferencyjne o różnej wielkości, z których można korzystać nieodpłatnie w wymiarze określonym przez Zarządcę obiektu i uzależnionym od wielkości wynajmowanego biura (12 godzin miesięcznie).

Warunki najmu:

• Okres najmu 3 lata tj. do 31 marca 2027. Możliwy również najem 5-letni. Najem krótszy niż 3 lata możliwy tylko na zasadach podnajmu.
• Czynsz 15 € / 1 mkw
• Opłata eksploatacyjna 31,00 PLN / 1 mkw
Całość kosztów stałych przy kursie 1 € = 4,3 PLN: 22 100 PLN
• Opłata za media wg zużycia.

Istnieje możliwość wynajęcia miejsc parkingowych w cenie 150 € z jedno miejsce miesięcznie.

Standard budynku:
- winda
- ochrona
- monitoring
- recepcja
- uchylne okna
- okablowanie elektryczne
- światłowód
- klimatyzacja
- podwieszane sufity
- czujniki ppoż

We offer for rent a modern office with a TERRACE located on the 5th floor of an office building at Chmielna Street.
Administratively close to Wola, in practice it is the center of Warsaw.

Net area 216.40 m2, gross area 231.40 m2.
An optimal workplace for a team of 20 people.

Office layout, ideal for a law firm, tax office or customer service office.

Room layout:

reception
1 room for 4-5 people
6 offices for 1-3 people
a meeting room that can also be an office
conference room for 6 people
LARGE TERRACE overlooking the Palace of Culture and Science and office buildings in the Center
two toilets, including one adapted for people with disabilities,

It is possible to create a kitchen in one of the offices.

The office was finished to a high standard, with plenty of glazing.
The building was built in 1995, after general modernization in 2021.

All tenants of the office building have 4 conference rooms of various sizes at their disposal, which can be used free of charge for the amount specified by the facility manager and depending on the size of the rented office (12 hours per month).

Rental terms:

• Lease period: 3 years, i.e. until March 31, 2027. 5-year lease is also possible. Lease shorter than 3 years is possible only on a sublease basis.
• Rent 15 € / 1 sq m
• Service charge PLN 31.00 / 1 sq m
Total  costs at an exchange rate of €1 = PLN 4.3: PLN 22,100
• Utilities fee according to consumption.

It is possible to rent parking spaces for €150 per month.

Building standard:
- elevator
- security
- monitoring
- reception
- tilting windows
- electrical wiring
- optical fiber
- air conditioning
- suspended ceilings
- fire sensors







Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15408796
  • Data publikacji: 24 listopada 2024 04:21 (2 dni temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 5

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Wola ,
Adrian Hortyński

Adrian Hortyński

+48XXXXXX781
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Wola

nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15408796

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

22 100 PLN

102 zł/m2
Warszawa (Wola) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Adrian Hortyński

+48535882781

Główne cechy:

  • Powierzchnia 216m2
  • Pokoje 11

Opis - Centrum Piękne biuro do wejścia z TARASEM Gabinety

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE 

Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro z TARASEM znajdujące się na 5 piętrze w budynku biurowym przy ul Chmielnej.
Administracyjnie bliska Wola, w praktyce to Centrum Warszawy.

Powierzchnia netto 216,40 m2, brutto 231,40 m2.
Optymalne miejsce pracy dla zespołu 20 osób.

Układ gabinetowy, idealny dla kancelarii prawnej, podatkowej, biura obsługi klientów.

Układ pomieszczeń:


recepcja
1 pokój 4-5 osobowy
6 gabinetów 1-3 osobowych
sala spotkań, która może również być gabinetem
sala konferencyjna na 6 osób
DUŻY TARAS z widokiem na Pałac Kultury i Nauki oraz budynki biurowe w Centrum
dwie toalety, w tym jedna przystosowana dla osób z niepełnosprawnością,

W jednym z gabinetów istnieje możliwość zrobienia kuchni.

Biuro zostało wykończone w wysokim standardzie, z dużą ilością przeszkleń.
Budynek z 1995 roku, po generalnej modernizacji w 2021 roku.

Do dyspozycji wszystkich najemców biurowca są 4 sale konferencyjne o różnej wielkości, z których można korzystać nieodpłatnie w wymiarze określonym przez Zarządcę obiektu i uzależnionym od wielkości wynajmowanego biura (12 godzin miesięcznie).

Warunki najmu:

• Okres najmu 3 lata tj. do 31 marca 2027. Możliwy również najem 5-letni. Najem krótszy niż 3 lata możliwy tylko na zasadach podnajmu.
• Czynsz 15 € / 1 mkw
• Opłata eksploatacyjna 31,00 PLN / 1 mkw
Całość kosztów stałych przy kursie 1 € = 4,3 PLN: 22 100 PLN
• Opłata za media wg zużycia.

Istnieje możliwość wynajęcia miejsc parkingowych w cenie 150 € z jedno miejsce miesięcznie.

Standard budynku:
- winda
- ochrona
- monitoring
- recepcja
- uchylne okna
- okablowanie elektryczne
- światłowód
- klimatyzacja
- podwieszane sufity
- czujniki ppoż

We offer for rent a modern office with a TERRACE located on the 5th floor of an office building at Chmielna Street.
Administratively close to Wola, in practice it is the center of Warsaw.

Net area 216.40 m2, gross area 231.40 m2.
An optimal workplace for a team of 20 people.

Office layout, ideal for a law firm, tax office or customer service office.

Room layout:

reception
1 room for 4-5 people
6 offices for 1-3 people
a meeting room that can also be an office
conference room for 6 people
LARGE TERRACE overlooking the Palace of Culture and Science and office buildings in the Center
two toilets, including one adapted for people with disabilities,

It is possible to create a kitchen in one of the offices.

The office was finished to a high standard, with plenty of glazing.
The building was built in 1995, after general modernization in 2021.

All tenants of the office building have 4 conference rooms of various sizes at their disposal, which can be used free of charge for the amount specified by the facility manager and depending on the size of the rented office (12 hours per month).

Rental terms:

• Lease period: 3 years, i.e. until March 31, 2027. 5-year lease is also possible. Lease shorter than 3 years is possible only on a sublease basis.
• Rent 15 € / 1 sq m
• Service charge PLN 31.00 / 1 sq m
Total  costs at an exchange rate of €1 = PLN 4.3: PLN 22,100
• Utilities fee according to consumption.

It is possible to rent parking spaces for €150 per month.

Building standard:
- elevator
- security
- monitoring
- reception
- tilting windows
- electrical wiring
- optical fiber
- air conditioning
- suspended ceilings
- fire sensors








Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15408796
  • Data publikacji: 24 listopada 2024 04:21 (2 dni temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 5 / 5