- Nieruchomości woj. Mazowieckie
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje3
- Łazienki-
- Powierzchnia 72m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 13 600 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2008
Opis szczegółowy
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 16 osób na warszawskim Mokotowie, na parterze biurowca w okolicach ul. Marynarskiej,
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: Adres email ukryty)
BEZ PROWIZJI
Lokal dostępny od 01.10.2025r.
Funkcjonalnie umeblowana powierzchnia biurowa, skłądająca się z:
-open space,
-1 gabinet biurowy,
-1 salka spotkań,,
Idealna propozycja dla firmy,, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prosta umowa,
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby: od 850 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2).
Parking:
System identyfikacji tablic rejestracyjnych.
-70 EUR/stanowisko w garażu podziemnym,
-65 EUR/miejsce niededykowane,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Myjnia ekologiczna,
W budynku zostały zainstalowane nowoczesne stacje ładowania pojazdów elektrycznych.
Najemcy mogą korzystać z ładowarek naściennych ABB Terra Wallbox o mocy do 11 kW, wyposażonych w kabel ze złączem typu 2.
Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystów.
Możliwość korzystania z bezpłatnej wypożyczalni rowerów.
Opis budynku:
10-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku.
Kiosk na parterze budynku.
Ochrona 24h i cyfrowy monitoring CCTV
Klimatyzacja precyzyjna.
System gaszenia gazem.
Kontrola dostępu na odczyt linii papilarnych
Bezpłatna sieć WiFi z dostępem do symetrycznego łącza internetowego dostępna jest na terenie całego kompleksu.
Pełne okablowanie.
Oświetlenie ledowe.
Ekrany informacyjne.
Serwerownia.
Inteligentny zintegrowany system zarządzania budynkiem-BMS
Możliwość podłączenia gwarantowanej linii energetycznej z generatora oraz drugiej niezależnej linii energetycznej.
Możliwość bezpłatnego wypożyczenia parasola na recepcji budynku.
Udogodnienia dla Najemców:
Dostęp do: siłowni, basenu, kortów do gry w squasha, oraz sal fitness i spinningu.
Przedszkole w budynku.
Siłownia i studio jogi na terenie kompleksu.
Bliskość dużego węzła komunikacyjnego na trasie S79, sprawny dojazd do ścisłego Centrum Warszawy.
Bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego;w pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe (Wynalazek, Postępu, Marynarska).
W najbliższej odległości znajdują się takie udogodnienia takie jak np. Galeria Mokotów, liczne kawiarnie, restauracje, basen, sklepy, żłobki, czy też centrum konferencyjne.
Ścieżki rowerowe wzdłuż ulic Marynarskiej, Wołoskiej, Rzymowskiego, Cybernetyki
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: XXXXX117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
Adres www ukryty
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15721879
- Data publikacji: 12 sierpnia 2025 19:36 (5 godzin temu)
- Liczba pokoi: 3
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów
nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15721879



13 600 PLN
189 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 72m2
- Pokoje 3
- Rok budowy 2008
Opis - Lokal biurowy
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 16 osób na warszawskim Mokotowie, na parterze biurowca w okolicach ul. Marynarskiej,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
BEZ PROWIZJI
Lokal dostępny od 01.10.2025r.
Funkcjonalnie umeblowana powierzchnia biurowa, skłądająca się z:
-open space,
-1 gabinet biurowy,
-1 salka spotkań,,
Idealna propozycja dla firmy,, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prosta umowa,
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby: od 850 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2).
Parking:
System identyfikacji tablic rejestracyjnych.
-70 EUR/stanowisko w garażu podziemnym,
-65 EUR/miejsce niededykowane,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Myjnia ekologiczna,
W budynku zostały zainstalowane nowoczesne stacje ładowania pojazdów elektrycznych.
Najemcy mogą korzystać z ładowarek naściennych ABB Terra Wallbox o mocy do 11 kW, wyposażonych w kabel ze złączem typu 2.
Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystów.
Możliwość korzystania z bezpłatnej wypożyczalni rowerów.
Opis budynku:
10-piętrowy budynek biurowy klasy A oferujący komfortowe warunki do pracy i wypoczynku.
Kiosk na parterze budynku.
Ochrona 24h i cyfrowy monitoring CCTV
Klimatyzacja precyzyjna.
System gaszenia gazem.
Kontrola dostępu na odczyt linii papilarnych
Bezpłatna sieć WiFi z dostępem do symetrycznego łącza internetowego dostępna jest na terenie całego kompleksu.
Pełne okablowanie.
Oświetlenie ledowe.
Ekrany informacyjne.
Serwerownia.
Inteligentny zintegrowany system zarządzania budynkiem-BMS
Możliwość podłączenia gwarantowanej linii energetycznej z generatora oraz drugiej niezależnej linii energetycznej.
Możliwość bezpłatnego wypożyczenia parasola na recepcji budynku.
Udogodnienia dla Najemców:
Dostęp do: siłowni, basenu, kortów do gry w squasha, oraz sal fitness i spinningu.
Przedszkole w budynku.
Siłownia i studio jogi na terenie kompleksu.
Bliskość dużego węzła komunikacyjnego na trasie S79, sprawny dojazd do ścisłego Centrum Warszawy.
Bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego;w pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe (Wynalazek, Postępu, Marynarska).
W najbliższej odległości znajdują się takie udogodnienia takie jak np. Galeria Mokotów, liczne kawiarnie, restauracje, basen, sklepy, żłobki, czy też centrum konferencyjne.
Ścieżki rowerowe wzdłuż ulic Marynarskiej, Wołoskiej, Rzymowskiego, Cybernetyki
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15721879
- Data publikacji: 12 sierpnia 2025 19:36 (5 godzin temu)
- Liczba pokoi: 3