- Nieruchomości woj. Mazowieckie
Eleganckie, umeblowane biuro dla firmy
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 250m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 18 900 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy-
Opis szczegółowy
Na wynajem biuro 250m2, piętro 4/6 z windą, w budynku z 2009r., Mokotów Sielce.
Znakomicie doświetlone dzięki dużym oknom, w pełni umeblowane i wyposażone, idealne na potrzeby firmy, na kancelarię prawną, dla programistów, firmy ubezpieczeniowej, marketingowej itp.
Cena: 18 900 zł netto + koszty eksploatacyjne. Wymagana kaucja.
Bardzo dobra lokalizacja, prestiżowy adres, w bliskim sąsiedztwie znajduje się wiele instytucji finansowych, placówek dyplomatycznych, restauracji oraz hoteli. Świetnie skomunikowana z centrum i pozostałymi dzielnicami, dojazd samochodem do dworca Warszawa Centralna zajmuje 12 min., do lotniska Okęcie 20 min. Tylko 230m do przystanków autobusowych i tramwajowych. Nieopodal park Morskie Oko i park Łazienki Królewskie.
Biuro to:
* 6 osobnych pokoi (możliwość adaptacji);
* sala konferencyjna;
* aneks kuchenny: lodówka, kuchenka, mikrofala, zmywarka;
* 3 łazienki;
* recepcja;
* pomieszczenie socjalne;
* serwerownia.
Do dyspozycji Najemcy miejsce postojowe w garażu podziemnym w cenie najmu. Jest możliwość wynajmu dodatkowych miejsc.
W cenie biurka, krzesła ergonomiczne, szafy, szybki internet światłowodowy, okablowanie strukturalne, system monitoringu 24h, kontrola dostępu, klimatyzacja.
Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna po podpisaniu umowy najmu. Więcej na topbrokers(kropka)pl
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15672456
- Data publikacji: 6 czerwca 2025 16:09 (9 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 4 / 5
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów
nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15672456



18 900 PLN
76 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 250m2
- Pokoje 11
Opis - Eleganckie, umeblowane biuro dla firmy
Na wynajem biuro 250m2, piętro 4/6 z windą, w budynku z 2009r., Mokotów Sielce.
Znakomicie doświetlone dzięki dużym oknom, w pełni umeblowane i wyposażone, idealne na potrzeby firmy, na kancelarię prawną, dla programistów, firmy ubezpieczeniowej, marketingowej itp.
Cena: 18 900 zł netto + koszty eksploatacyjne. Wymagana kaucja.
Bardzo dobra lokalizacja, prestiżowy adres, w bliskim sąsiedztwie znajduje się wiele instytucji finansowych, placówek dyplomatycznych, restauracji oraz hoteli. Świetnie skomunikowana z centrum i pozostałymi dzielnicami, dojazd samochodem do dworca Warszawa Centralna zajmuje 12 min., do lotniska Okęcie 20 min. Tylko 230m do przystanków autobusowych i tramwajowych. Nieopodal park Morskie Oko i park Łazienki Królewskie.
Biuro to:
* 6 osobnych pokoi (możliwość adaptacji);
* sala konferencyjna;
* aneks kuchenny: lodówka, kuchenka, mikrofala, zmywarka;
* 3 łazienki;
* recepcja;
* pomieszczenie socjalne;
* serwerownia.
Do dyspozycji Najemcy miejsce postojowe w garażu podziemnym w cenie najmu. Jest możliwość wynajmu dodatkowych miejsc.
W cenie biurka, krzesła ergonomiczne, szafy, szybki internet światłowodowy, okablowanie strukturalne, system monitoringu 24h, kontrola dostępu, klimatyzacja.
Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna po podpisaniu umowy najmu. Więcej na topbrokers(kropka)pl
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15672456
- Data publikacji: 6 czerwca 2025 16:09 (9 godzin temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 4 / 5