• Nieruchomości woj. Mazowieckie

Lokal Komercyjny lokal biurowy

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 1500m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 89 857 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy2004

Opis szczegółowy

Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni o wielkości 1500 m2, położonej na 3 piętrze nowoczesnego budynku.
Dzięki specyfikacji technicznej, Właściciel może dostosować przestrzeń do wysokich standardów, czy to jako przestrzeń biurowa, magazynowa, Data Center czy archiwum.
Dodatkowo, efektywna wentylacja, klimatyzacja i liczne udogodnienia zapewniają wygodę i komfort pracy.
W tej chwili biuro podzielone jest na kilka modułów i open space'ów dostosowanych do pracy od 8 do 24 osób, eleganckiego biura Zarządu, dużego, zamykanego magazynu, salek konferencyjnych, gabinetów do pracy, salek spotkań oraz pomieszczeń socjalnych.
Większość powierzchni jest umeblowana. Stanowiska pracy wyposażone są w biurka, fotele oraz szafki, salki konferencyjne w stoły i fotele, kuchnia w meble kuchenne, stoliki oraz krzesła a magazyn w regały. Przestrzeń wspólna zabudowana jest robionymi na zamówienie szafami na dokumenty.
Prezentowane zdjęcia przedstawiają standard wykończenia i wyposażenia powierzchni.
Właściciel jest gotowy do stworzenia nowej, dostosowanej aranżacji.
Długość najmu, warunki finansowe i szczegóły umowy są elastyczne i dostosowane do potrzeb klienta.

Budynek:
Zapraszamy do nowoczesnego kompleksu biurowego położonego w doskonałej lokalizacji przy ul. Opaczewskiej i Al. Jerozolimskich.
Ten przestronny kompleks oferuje łączną powierzchnię biurową wynoszącą 30 000 m2, idealną dla różnorodnych przedsiębiorstw.
Budynek został zaprojektowany z myślą o najwyższej jakości pracy i komfortu. Znajduje się w nim aż 4 szybkobieżne windy, zapewniające szybkie i wygodne przemieszczanie się między piętrami. Dzięki doskonałej lokalizacji, nasi najemcy mogą łatwo dotrzeć zarówno do Centrum miasta, jak i na trasy wylotowe w kierunku południowym i zachodnim.
Wysokość powierzchni od 3 do 4,6 m.
Biura są wyjątkowo nowoczesne i przestronne, dostosowane do potrzeb dynamicznie rozwijających się firm. Każda przestrzeń biurowa oferuje wysokiej jakości wykończenie i elastyczny układ, umożliwiający swobodną aranżację i dostosowanie do indywidualnych potrzeb. Zastosowane technologie i materiały są zgodne z najnowszymi trendami, co sprzyja wydajności pracy i podnosi atrakcyjność przestrzeni.
Kompleks biurowy to idealne miejsce dla firm, które cenią sobie wygodę, funkcjonalność i dostęp do dogodnych połączeń komunikacyjnych. Zapewniamy inspirujące otoczenie, które sprzyja kreatywności i efektywności pracy.

English description:
We invite you to rent a spacious space of 1500 sqm, located on the 3rd floor of a modern building.
Thanks to the technical specifications, the Owner can adapt the space to high standards, whether as an office space, warehouse, Data Center or archive.
Additionally, efficient ventilation, air conditioning and numerous amenities provide convenience and comfort.
At the moment, the office is divided into several modules and open spaces suitable for 8 to 24 people, an elegant management office, a large lockable warehouse, conference rooms, workrooms, meeting rooms and social rooms.
Most of the space is furnished. Workstations are equipped with desks, chairs and cabinets, meeting rooms with tables and chairs, the kitchen with kitchen furniture, tables and chairs and the warehouse with shelving. The common space is built with custom-made filing cabinets.
The photos presented show the standard of finishing and furnishing of the space.
The owner is ready to create a new, customized arrangement.
Length of lease, financial terms and contract details are flexible and customized.

Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 20,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,50 % Min. okres najmu (lat) : 1 Parking naziemny - miejsce : 35 EUR Parking podziemny - miejsce : 70 EUR Dostępne w budynku : bankomat, fitness, kawiarnia, restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Nie Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2004 Powierzchnia całkowita : 32 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 30 000 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 4 500 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 20
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 18750 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:XXXXX-11) cena w PLN:89857 Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15575577
  • Data publikacji: 3 marca 2025 14:36 (6 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 3 / 3

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Ochota ,
Agata Kozłowska

Agata Kozłowska

+48XXXXXX595
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Ochota

nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15575577

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

89 857 PLN

60 zł/m2
Warszawa (Ochota) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Agata Kozłowska

+48224524595

Główne cechy:

  • Powierzchnia 1500m2
  • Pokoje 11
  • Rok budowy 2004

Opis - Lokal biurowy

Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni o wielkości 1500 m2, położonej na 3 piętrze nowoczesnego budynku.
Dzięki specyfikacji technicznej, Właściciel może dostosować przestrzeń do wysokich standardów, czy to jako przestrzeń biurowa, magazynowa, Data Center czy archiwum.
Dodatkowo, efektywna wentylacja, klimatyzacja i liczne udogodnienia zapewniają wygodę i komfort pracy.
W tej chwili biuro podzielone jest na kilka modułów i open space'ów dostosowanych do pracy od 8 do 24 osób, eleganckiego biura Zarządu, dużego, zamykanego magazynu, salek konferencyjnych, gabinetów do pracy, salek spotkań oraz pomieszczeń socjalnych.
Większość powierzchni jest umeblowana. Stanowiska pracy wyposażone są w biurka, fotele oraz szafki, salki konferencyjne w stoły i fotele, kuchnia w meble kuchenne, stoliki oraz krzesła a magazyn w regały. Przestrzeń wspólna zabudowana jest robionymi na zamówienie szafami na dokumenty.
Prezentowane zdjęcia przedstawiają standard wykończenia i wyposażenia powierzchni.
Właściciel jest gotowy do stworzenia nowej, dostosowanej aranżacji.
Długość najmu, warunki finansowe i szczegóły umowy są elastyczne i dostosowane do potrzeb klienta.

Budynek:
Zapraszamy do nowoczesnego kompleksu biurowego położonego w doskonałej lokalizacji przy ul. Opaczewskiej i Al. Jerozolimskich.
Ten przestronny kompleks oferuje łączną powierzchnię biurową wynoszącą 30 000 m2, idealną dla różnorodnych przedsiębiorstw.
Budynek został zaprojektowany z myślą o najwyższej jakości pracy i komfortu. Znajduje się w nim aż 4 szybkobieżne windy, zapewniające szybkie i wygodne przemieszczanie się między piętrami. Dzięki doskonałej lokalizacji, nasi najemcy mogą łatwo dotrzeć zarówno do Centrum miasta, jak i na trasy wylotowe w kierunku południowym i zachodnim.
Wysokość powierzchni od 3 do 4,6 m.
Biura są wyjątkowo nowoczesne i przestronne, dostosowane do potrzeb dynamicznie rozwijających się firm. Każda przestrzeń biurowa oferuje wysokiej jakości wykończenie i elastyczny układ, umożliwiający swobodną aranżację i dostosowanie do indywidualnych potrzeb. Zastosowane technologie i materiały są zgodne z najnowszymi trendami, co sprzyja wydajności pracy i podnosi atrakcyjność przestrzeni.
Kompleks biurowy to idealne miejsce dla firm, które cenią sobie wygodę, funkcjonalność i dostęp do dogodnych połączeń komunikacyjnych. Zapewniamy inspirujące otoczenie, które sprzyja kreatywności i efektywności pracy.

English description:
We invite you to rent a spacious space of 1500 sqm, located on the 3rd floor of a modern building.
Thanks to the technical specifications, the Owner can adapt the space to high standards, whether as an office space, warehouse, Data Center or archive.
Additionally, efficient ventilation, air conditioning and numerous amenities provide convenience and comfort.
At the moment, the office is divided into several modules and open spaces suitable for 8 to 24 people, an elegant management office, a large lockable warehouse, conference rooms, workrooms, meeting rooms and social rooms.
Most of the space is furnished. Workstations are equipped with desks, chairs and cabinets, meeting rooms with tables and chairs, the kitchen with kitchen furniture, tables and chairs and the warehouse with shelving. The common space is built with custom-made filing cabinets.
The photos presented show the standard of finishing and furnishing of the space.
The owner is ready to create a new, customized arrangement.
Length of lease, financial terms and contract details are flexible and customized.

Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 20,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 4,50 % Min. okres najmu (lat) : 1 Parking naziemny - miejsce : 35 EUR Parking podziemny - miejsce : 70 EUR Dostępne w budynku : bankomat, fitness, kawiarnia, restauracja,
Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Nie Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : Tak
Bezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : Tak
Budynek Rodzaj budynku : Biurowiec
Bezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : Tak
Informacje o budynku Rok budowy : 2004 Powierzchnia całkowita : 32 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 30 000 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 4 500 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 20
Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Cena ofertowa 18750 EURO (przyjety kurs:4.7924 z dnia:2022-03-11) cena w PLN:89857


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15575577
  • Data publikacji: 3 marca 2025 14:36 (6 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 3 / 3