• Nieruchomości woj. Mazowieckie

Umeblowane i gotowe do pracy biuro dla 4 osób

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 20m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 4 800 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro do pracy dla 4 osób
Dostępne od ZARAZ

Dostępne są też moduły od 2 do nawet 12 osób

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1200 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 4os. x 1200 PLN/os. miesięcznie = 4800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 1-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to współczesna alternatywa dla tradycyjnego wynajmu, która pozwala na uniknięcie zarządzania codziennymi obowiązkami biurowymi. Biura serwisowane oferują w pełni wyposażone przestrzenie z mediami, internetem, obsługą recepcyjną i serwisem sprzątającym. Przejrzystość kosztów oznacza, że płacisz jedną stałą cenę bez ukrytych opłat.

Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:
 - Dostęp do wyposażonych sal konferencyjnych: Doskonałe do spotkań i szkoleń.
 - Strefy prywatności: Budki telefoniczne i małe sale spotkań.
 - Codzienny serwis sprzątający: Czyste i zadbane biuro każdego dnia.
 - Lokalizacja w budynku klasy A+: Prestiżowy adres w centrum biznesowym miasta.
 - Umeblowane biura premium z kontrolą dostępu: Komfort i bezpieczeństwo pracy.
 - Profesjonalna recepcja: Wysoki standard obsługi dla Twoich gości.
 - Strefy wypoczynku: Miejsca do relaksu i regeneracji.
 - Szybka adaptacja: Elastyczność w dostosowywaniu przestrzeni do Twoich potrzeb.
 - Wspólnotowa atmosfera: Możliwość nawiązywania kontaktów biznesowych.
 - Dodatkowe usługi na żądanie: Catering, miejsca parkingowe, organizacja eventów.
 - Elastyczne warunki umowy: Łatwe przedłużenie lub zmiana warunków najmu.
 - Eleganckie przestrzenie wspólne: Reprezentatywne miejsca do pracy i relaksu.
 - Dostęp 24/7: Pełna swoboda korzystania z biura.

Standardowe warunki najmu:
 - Opłaty eksploatacyjne w cenie: Brak ukrytych kosztów.
 - Okres najmu: 6-12 miesięcy (opcja najmu na czas nieokreślony).
 - Rejestracja firmy pod prestiżowym adresem: Podnieś prestiż swojej firmy.
 - Pakiet godzin na sale konferencyjne: Komfortowe miejsca bez dodatkowych opłat.
 - Wszystkie opłaty w cenie: Brak dodatkowych kosztów.
 - Dodatkowe usługi w cenie: Internet, obsługa recepcji i inne.
 - Elastyczność: Możliwość uzgodnienia niestandardowych warunków.

Zapoznaj się z naszą ofertą idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb! Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15529217
  • Data publikacji: 24 listopada 2024 04:27 (3 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 2 / 2

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Praga-południe ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Praga-południe

nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15529217

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

4 800 PLN

240 zł/m2
Warszawa (Praga-południe) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 20m2
  • Pokoje 11

Opis - Umeblowane i gotowe do pracy biuro dla 4 osób

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro do pracy dla 4 osób
Dostępne od ZARAZ

Dostępne są też moduły od 2 do nawet 12 osób

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1200 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 4os. x 1200 PLN/os. miesięcznie = 4800 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 1-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to współczesna alternatywa dla tradycyjnego wynajmu, która pozwala na uniknięcie zarządzania codziennymi obowiązkami biurowymi. Biura serwisowane oferują w pełni wyposażone przestrzenie z mediami, internetem, obsługą recepcyjną i serwisem sprzątającym. Przejrzystość kosztów oznacza, że płacisz jedną stałą cenę bez ukrytych opłat.

Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:
 - Dostęp do wyposażonych sal konferencyjnych: Doskonałe do spotkań i szkoleń.
 - Strefy prywatności: Budki telefoniczne i małe sale spotkań.
 - Codzienny serwis sprzątający: Czyste i zadbane biuro każdego dnia.
 - Lokalizacja w budynku klasy A+: Prestiżowy adres w centrum biznesowym miasta.
 - Umeblowane biura premium z kontrolą dostępu: Komfort i bezpieczeństwo pracy.
 - Profesjonalna recepcja: Wysoki standard obsługi dla Twoich gości.
 - Strefy wypoczynku: Miejsca do relaksu i regeneracji.
 - Szybka adaptacja: Elastyczność w dostosowywaniu przestrzeni do Twoich potrzeb.
 - Wspólnotowa atmosfera: Możliwość nawiązywania kontaktów biznesowych.
 - Dodatkowe usługi na żądanie: Catering, miejsca parkingowe, organizacja eventów.
 - Elastyczne warunki umowy: Łatwe przedłużenie lub zmiana warunków najmu.
 - Eleganckie przestrzenie wspólne: Reprezentatywne miejsca do pracy i relaksu.
 - Dostęp 24/7: Pełna swoboda korzystania z biura.

Standardowe warunki najmu:
 - Opłaty eksploatacyjne w cenie: Brak ukrytych kosztów.
 - Okres najmu: 6-12 miesięcy (opcja najmu na czas nieokreślony).
 - Rejestracja firmy pod prestiżowym adresem: Podnieś prestiż swojej firmy.
 - Pakiet godzin na sale konferencyjne: Komfortowe miejsca bez dodatkowych opłat.
 - Wszystkie opłaty w cenie: Brak dodatkowych kosztów.
 - Dodatkowe usługi w cenie: Internet, obsługa recepcji i inne.
 - Elastyczność: Możliwość uzgodnienia niestandardowych warunków.

Zapoznaj się z naszą ofertą idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb!


Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15529217
  • Data publikacji: 24 listopada 2024 04:27 (3 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 2 / 2