• Nieruchomości woj. Mazowieckie

OD ZARAZ | Biuro dla 6 osób | Elastyczna umowa

  • Pokoje11
  • Łazienki-
  • Powierzchnia 100m2
  • Rodzaj Lokal biurowy
  • Cena 9 500 PLN
  • MiastoWarszawa
  • Rok budowy-

Opis szczegółowy

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 2-osobowy, 4-osobowy, 6-osobowy,

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU: 9 500 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Co to jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to nowoczesne rozwiązanie wynajmu przestrzeni biurowej, które eliminuje konieczność zarządzania codziennymi obowiązkami biurowymi. W odróżnieniu od tradycyjnych umów najmu, oferuje w pełni umeblowane biura z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcji i sprzątanie. Przejrzystość kosztów sprawia, że nie trzeba się martwić o ukryte opłaty - wszystko jest zawarte w jednej, stałej cenie.

Zalety wynajmu biura serwisowanego:


Prywatne, umeblowane biura klasy premium z indywidualnym dostępem.
Dostęp do biura 24/7.
Reprezentacyjne, wysokiej jakości przestrzenie wspólne.
Możliwość łatwego przedłużenia lub zmiany warunków najmu zgodnie z potrzebami firmy.
Elastyczność dostosowania przestrzeni do zmieniających się potrzeb klienta.
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Dodatkowe usługi dostępne na żądanie.
Profesjonalna obsługa recepcyjna oraz elegancka poczekalnia.
Kompleksowo wyposażone sale konferencyjne dostępne dla wszystkich najemców.
Strefy wypoczynku i miejsca do regeneracji.
Lokalizacja w budynku klasy A+ w sercu biznesowego centrum miasta: Prestiżowy adres i doskonała lokalizacja.
Codzienny serwis sprzątający.
Budki telefoniczne i małe sale spotkań zapewniające spokój i prywatność.

Typowe warunki najmu:


Możliwość uzgodnienia warunków dla specyficznych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.
Okres najmu: od 6 do 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Dodatkowe usługi wliczone w cenę: Internet, kawa/herbata, serwis sprzątający, media, obsługa recepcji i inne.
Pakiet godzin na sale konferencyjne wliczony w cenę.

Zapoznaj się z naszą dedykowaną ofertą, dostosowaną do Twoich potrzeb!


Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15425522
  • Data publikacji: 24 listopada 2024 04:24 (2 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 4 / 4

Mapa

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Tomasz Pawlak

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.

Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów

nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15425522

Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -

9 500 PLN

95 zł/m2
Warszawa (Mokotów) (Mazowieckie, gm. Warszawa)

Tomasz Pawlak

+48536333726

Główne cechy:

  • Powierzchnia 100m2
  • Pokoje 11

Opis - OD ZARAZ | Biuro dla 6 osób | Elastyczna umowa

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro do pracy dla 6 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 2-osobowy, 4-osobowy, 6-osobowy,

ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU: 9 500 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Co to jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to nowoczesne rozwiązanie wynajmu przestrzeni biurowej, które eliminuje konieczność zarządzania codziennymi obowiązkami biurowymi. W odróżnieniu od tradycyjnych umów najmu, oferuje w pełni umeblowane biura z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcji i sprzątanie. Przejrzystość kosztów sprawia, że nie trzeba się martwić o ukryte opłaty - wszystko jest zawarte w jednej, stałej cenie.

Zalety wynajmu biura serwisowanego:


Prywatne, umeblowane biura klasy premium z indywidualnym dostępem.
Dostęp do biura 24/7.
Reprezentacyjne, wysokiej jakości przestrzenie wspólne.
Możliwość łatwego przedłużenia lub zmiany warunków najmu zgodnie z potrzebami firmy.
Elastyczność dostosowania przestrzeni do zmieniających się potrzeb klienta.
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Dodatkowe usługi dostępne na żądanie.
Profesjonalna obsługa recepcyjna oraz elegancka poczekalnia.
Kompleksowo wyposażone sale konferencyjne dostępne dla wszystkich najemców.
Strefy wypoczynku i miejsca do regeneracji.
Lokalizacja w budynku klasy A+ w sercu biznesowego centrum miasta: Prestiżowy adres i doskonała lokalizacja.
Codzienny serwis sprzątający.
Budki telefoniczne i małe sale spotkań zapewniające spokój i prywatność.

Typowe warunki najmu:


Możliwość uzgodnienia warunków dla specyficznych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.
Okres najmu: od 6 do 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Dodatkowe usługi wliczone w cenę: Internet, kawa/herbata, serwis sprzątający, media, obsługa recepcji i inne.
Pakiet godzin na sale konferencyjne wliczony w cenę.

Zapoznaj się z naszą dedykowaną ofertą, dostosowaną do Twoich potrzeb!



Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15425522
  • Data publikacji: 24 listopada 2024 04:24 (2 godzin temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 4 / 4