- Nieruchomości woj. Mazowieckie
Niezależny moduł, elastyczne warunki, JUŻ DOSTĘPNE
- Pokoje11
- Łazienki-
- Powierzchnia 60m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 18 000 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy-
Opis szczegółowy
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE
Biuro serwisowane do pracy dla 10 osób
DOSTĘPNE OD ZARAZ
DOSTĘPNE MODUŁY: 2-osobowy, 10-osobowy, 11-osobowy,
ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 10 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 18000 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.
Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to elastyczna i nowoczesna forma wynajmu przestrzeni biurowej, która eliminuje konieczność zarządzania codziennymi obowiązkami biurowymi. W odróżnieniu od tradycyjnych umów najmu, oferuje w pełni umeblowane biura z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcyjną oraz sprzątanie. Przejrzystość kosztów sprawia, że wszystko jest zawarte w jednej, stałej cenie.
Korzyści z wynajmu biura serwisowanego:
Kompleksowo wyposażone sale konferencyjne dostępne dla wszystkich najemców.
Indywidualne, umeblowane biuro klasy premium z prywatnym dostępem.
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań zapewniające spokój i prywatność.
Wysokiej jakości, reprezentacyjne przestrzenie wspólne.
Profesjonalna obsługa recepcyjna oraz reprezentacyjna poczekalnia.
Lokalizacja w budynku klasy A+ w biznesowym sercu miasta: prestiżowy adres i doskonała lokalizacja.
Codzienny serwis sprzątający.
Strefy wypoczynku i miejsca do regeneracji.
Dostęp do biura 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Możliwość dostosowania przestrzeni do zmieniających się wymagań klienta.
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Dodatkowe usługi dostępne na żądanie.
Elastyczność w przedłużaniu lub zmianie warunków najmu.
Standardowe warunki najmu:
Okres najmu: od 6 do 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Pakiet godzin na sale konferencyjne wliczony w cenę.
W cenie: internet, kawa/herbata, serwis sprzątający, media, obsługa recepcji i inne.
Możliwość uzgodnienia warunków dla specyficznych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.
Sprawdź naszą ofertę, dostosowaną do Twoich potrzeb!
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15417819
- Data publikacji: 13 listopada 2024 05:36 (1 dzień temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 4 / 4
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Wola ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Wola
nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15417819
18 000 PLN
300 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 60m2
- Pokoje 11
Opis - Niezależny moduł, elastyczne warunki, JUŻ DOSTĘPNE
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE
Biuro serwisowane do pracy dla 10 osób
DOSTĘPNE OD ZARAZ
DOSTĘPNE MODUŁY: 2-osobowy, 10-osobowy, 11-osobowy,
ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:
Czynsz bazowy - od 1800 PLN/os. miesięcznie
Łącznie ok.: 10 os. x 1800 PLN/os. miesięcznie = 18000 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 2-miesięcznego czynszu
Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.
Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to elastyczna i nowoczesna forma wynajmu przestrzeni biurowej, która eliminuje konieczność zarządzania codziennymi obowiązkami biurowymi. W odróżnieniu od tradycyjnych umów najmu, oferuje w pełni umeblowane biura z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcyjną oraz sprzątanie. Przejrzystość kosztów sprawia, że wszystko jest zawarte w jednej, stałej cenie.
Korzyści z wynajmu biura serwisowanego:
Kompleksowo wyposażone sale konferencyjne dostępne dla wszystkich najemców.
Indywidualne, umeblowane biuro klasy premium z prywatnym dostępem.
Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań zapewniające spokój i prywatność.
Wysokiej jakości, reprezentacyjne przestrzenie wspólne.
Profesjonalna obsługa recepcyjna oraz reprezentacyjna poczekalnia.
Lokalizacja w budynku klasy A+ w biznesowym sercu miasta: prestiżowy adres i doskonała lokalizacja.
Codzienny serwis sprzątający.
Strefy wypoczynku i miejsca do regeneracji.
Dostęp do biura 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Możliwość dostosowania przestrzeni do zmieniających się wymagań klienta.
Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Dodatkowe usługi dostępne na żądanie.
Elastyczność w przedłużaniu lub zmianie warunków najmu.
Standardowe warunki najmu:
Okres najmu: od 6 do 12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Pakiet godzin na sale konferencyjne wliczony w cenę.
W cenie: internet, kawa/herbata, serwis sprzątający, media, obsługa recepcji i inne.
Możliwość uzgodnienia warunków dla specyficznych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.
Sprawdź naszą ofertę, dostosowaną do Twoich potrzeb!
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15417819
- Data publikacji: 13 listopada 2024 05:36 (1 dzień temu)
- Liczba pokoi: 11
- Piętro: 4 / 4