- Nieruchomości woj. Mazowieckie
Lokal Komercyjny lokal biurowy
- Pokoje3
- Łazienki-
- Powierzchnia 72m2
- Rodzaj Lokal biurowy
- Cena 13 600 PLN
- MiastoWarszawa
- Rok budowy2008
Opis szczegółowy
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 16 osób na warszawskim Mokotowie, na parterze biurowca w okolicach ul. Marynarskiej,
poleca Property Office (tel. XXXXX117, mail: Adres email ukryty)
BEZ PROWIZJI
Lokal dostępny od 01.10.2025r.
Funkcjonalnie umeblowana powierzchnia biurowa, skłądająca się z:
-open space,
-1 gabinet biurowy,
-1 salka spotkań,,
Idealna propozycja dla firmy,, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prosta umowa,
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby: od 850 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2).
Parking z dostępem wykorzystującym system identyfikacji tablic rejestracyjnych samochodów.
-70 EUR/stanowisko w garażu podziemnym,
-65 EUR/miejsce niededykowane,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Myjnia ekologiczna,
W budynku zostały zainstalowane nowoczesne stacje ładowania pojazdów elektrycznych.
Najemcy mogą korzystać z ładowarek naściennych ABB Terra Wallbox o mocy do 11 kW, wyposażonych w kabel ze złączem typu 2.
Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystów.
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Udogodnienia dla Najemców:
-kawiarnie,
-siłownia,
-centrum medyczne,
-basen,
-przedszkole,
-myjnia ekologiczna dla samochodów,
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: XXXXX117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
Adres www ukryty
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Pokaż więcej
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15717427
- Data publikacji: 6 sierpnia 2025 15:36 (1 godzinę temu)
- Liczba pokoi: 3
Mapa
Mazowieckie, Warszawa, Mokotów ,
Lokal Biurowy na wynajem - Warszawa, Mokotów
nieruchomosci-mazowieckie-24.pl / 15717427



13 600 PLN
189 zł/m2
Główne cechy:
- Powierzchnia 72m2
- Pokoje 3
- Rok budowy 2008
Opis - Lokal biurowy
Do wynajęcia: umeblowane biuro dla 16 osób na warszawskim Mokotowie, na parterze biurowca w okolicach ul. Marynarskiej,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: [email protected])
BEZ PROWIZJI
Lokal dostępny od 01.10.2025r.
Funkcjonalnie umeblowana powierzchnia biurowa, skłądająca się z:
-open space,
-1 gabinet biurowy,
-1 salka spotkań,,
Idealna propozycja dla firmy,, która jest zainteresowana wejściem do biura umeblowanego, już przygotowanego do pracy; lub woli powierzchnię nieumeblowaną do własnaj aranżacji.
Czy potrzebuje profesjonalnej powierzchni biurowej na JUŻ i z dostępem 24/7/365.
Najemca ma do dyspozycji prywatną przestrzeń biurową oraz może korzystać z części wspólnych, jak kuchnia czy sale spotkań.
Moduł ma kontrolę dostępu; jest też podzielony tak, żeby zapewnić maksymalny komfort pracy, z optymalnym dostępem naturalnego światła.
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.
W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.
Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prosta umowa,
Miesięczny koszt najmu dla jednej osoby: od 850 PLN netto/mies.
Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej.
Opłaty dodatkowe (opcjonalnie):
-100 PLN/osobę Powierzchnia serwisowana dostosowana do zmieniających się potrzeb najemców powierzchni biurowej.
Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,
Najemcy mają do dyspozycji powierzchnie konferencyjne: od małych salek spotkań (pow. 7 m2) do dużych sal (pow. 190 m2).
Parking z dostępem wykorzystującym system identyfikacji tablic rejestracyjnych samochodów.
-70 EUR/stanowisko w garażu podziemnym,
-65 EUR/miejsce niededykowane,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/30m2,
Myjnia ekologiczna,
W budynku zostały zainstalowane nowoczesne stacje ładowania pojazdów elektrycznych.
Najemcy mogą korzystać z ładowarek naściennych ABB Terra Wallbox o mocy do 11 kW, wyposażonych w kabel ze złączem typu 2.
Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystów.
-30 PLN-miejsce na rower/rowerownia na kontrolę dostępu,
Opis budynku:
Biurowiec oferuje na 11 kondygnacjach naziemnych około 12 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.
Udogodnienia dla Najemców:
-kawiarnie,
-siłownia,
-centrum medyczne,
-basen,
-przedszkole,
-myjnia ekologiczna dla samochodów,
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują ogólny standard budynku.
Zapraszam na spotkanie w celu obejrzenia lokalu
Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 731-321-117
Po więcej ofert warszawskich biur, magazynów czy lokali usługowych do wynajęcia, zapraszam na stronę:
https://www.propertyoffice.pl/
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Szczegóły oferty
- Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15717427
- Data publikacji: 6 sierpnia 2025 15:36 (1 godzinę temu)
- Liczba pokoi: 3